e-usmjeravanje:
NASTAVA NA DALJINU
Virtualne učionice
- nalaze se u aplikaciji MS Teams
« Srpanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici naše škole u sklopu projekta Sigurnost djece i učenika u prometu provodili su brojne prometno - edukativne aktivnosti na satovima razrednika.
Prvašići su zajedno sa svojim razrednicama proveli aktivnost Igra uloga u kojoj su učenici prepoznali različite uloge i odgovornosti sudionika u prometu kao što su pješaci, vozači, biciklisti i prometni policajac kao i izazove s kojima se susreću u svakodnevnim prometnim situacijama. U aktivnosti Igra memorije učenici su stekli znanja o osnovnim prometnim znakovima, semaforu, njihovom značenju i primjeni u prometu.
Drugi razredi su svoje aktivnosti usmjerili na upoznavanje prometnih sredstava koja se najčešće koriste u kopnenom prometu kao što su bicikl, autobus i vlak te su kroz igru naučili pravila uljudnog ponašanja u sredstvima javnog prijevoza. Nakon završene aktivnosti učenici su autobusom putovali do Varaždina, a zatim vlakom do Ludbrega.
Treći razredi proveli su aktivnost Igra s odjećom – dan/noć u kojoj su tijekom zabavne i praktične igre prepoznali kako boja odjeće i reflektirajući elementi utječu na vidljivost u prometu, posebno u uvjetima smanjene vidljivosti.
Četvrti razredi proveli su aktivnost Kreativna vježba – pjesma gdje su učenici na kreativan način osmišljavali pjesme o prometu i sigurnom hodanju u grupi. Aktivnost je potakla učenike na razmišljanje o sigurnosti pješaka i važnosti sigurnog ponašanja u grupi.
Petaši i sedmaši proveli su aktivnosti o prometnim pravilima za vozače električnih romobila. Učenici su spoznali pravila i sigurnosne smjernice vezane uz korištenje električnih romobila u prometu.
Šestaši su, uz aktivnost o prometnim pravilima za vozače romobila, proveli i aktivnosti o prometnim pravilima za pješake i bicikliste gdje su izradom plakata istražili i analizirali pravila za bicikliste i pješake u prometu razvijajući svijest o odgovornom ponašanju i važnosti poštivanja prometnih propisa.
Osmaši su proveli aktivnost kako se sigurno ponašati kao putnik u automobilu i autobusu gdje su nakon rasprave i analize izradili plakate koji su im pomogli razumjeti važnost upotrebe zaštitnih pojaseva u vozilima.
Povodom Svjetskog dana hodanja koji se obilježava 10. svibnja učenici razredne nastave sa svojim učiteljicama proveli su aktivnost sigurnog hodanja u grupi.
Hvala svim razrednicima na trudu i angažmanu prilikom provođenja ovih aktivnosti kojima smo ponovo pokazali koliko nam je važna sigurnost naših učenika kao sudionika u prometu.
Nataša Stančin, koordinatorica za sigurnost djece i učenika u prometu