e-usmjeravanje:
NASTAVA NA DALJINU
Virtualne učionice
- nalaze se u aplikaciji MS Teams
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
e TIMSS istraživanje se provodi u organizaciji Međunarodnog udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća, a bit će provedeno u više od 60 zemalja svijeta. Provodi se svake četiri godine u 4. i 8. razredima osnovne škole.TIMSS istraživanje u Hrvatskoj provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja u suradnji s Međunarodnim istraživačkim centrom za TIMSS i PIRLS iz Bostona.
Ispitivanje je u našoj školi provedeno 21. 03. 2018. godine, a sudjelovali su učenici 4.a i 4.b razreda, učitelji koji predaju matematiku i prirodu i društvo u tim razredima, roditelji učenika i ravnateljica škole.
Cilj TIMSS istraživanja je, na valjan i pouzdan način, procijeniti koja matematička i prirodoslovna znanja i vještine posjeduju učenici četvrtih i osmih razreda diljem svijeta.
Istraživanje TIMSS procjenjuje i interpretira razlike između nacionalnih obrazovnih sustava u svrhu unapređenja poučavanja i učenja Matematike i Prirode i društva diljem svijeta.
Podaci koji se prikupljaju istraživanjem služe za praćenje obrazovnih sustava i pružaju informacije bitne za oblikovanje obrazovne politike bez otkrivanja identiteta ispitanika.
U istraživanju TIMSS sudjeluje nacionalno reprezentativni uzorak učenika, stoga se rezultati postignuća učenika izražavaju jedino kao nacionalni prosjek.
Istraživanje je provedeno u obliku prilagođenom za računalo.
Oblik ispita prilagođen za računala donosi živopisne, animirane i dinamične interaktivne zadatke koji pružaju vizualno atraktivno iskustvo ispitivanja, što će učenike dodatno motivirati za rješavanje zadataka.
Neki od doživljaja naših učenika o ispitivanju: