e-usmjeravanje:
NASTAVA NA DALJINU
Virtualne učionice
- nalaze se u aplikaciji MS Teams
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Međunarodna udruga školskih knjižničara (IASL) svake godine organizira Bookmark Projekt kome je cilj razmjena straničnika između dviju škola IZ SVIJETA pa smo se tako i mi odlučili uključiti.
Učenici s učiteljicom iz likovne kulture, knjižničarkom, učenicima četvrtih razreda izrađuju straničnike, a potom ih razmijenjuju s novim prijateljima.
Osnovna škola Grm, Novo Mesto, Slovenija (2021.)
Kauno Juozo Grušo meno gimnazija, Lithuania (2021.)
OLCSAI-KISS ZOLTAN ALTALANOS ISKOLA , Mađarska (2020.)
Fr. Cucchiara Memorial School, Hong Kong (2019.)
Learning Paths School, Mohali Punjab, India (2018.)
Mount Litera Zee School, Ludhiana, Punjab, India, (2017.)
The Millennium School, Sector 67 India, (2016.)
Agrupamento de Escolas Gonçalo Mendes da Maia, Portugal (2015.)
Taipei American School, Taiwan (2015.)
The Millennium School, Mohali, Punjab, India (2014.)
Friends’ Junior School, Saffron Walden, Essex ENGLAND ( 2013.)
Ciljevi projekta su: poticanje pismenosti uz istraživački rad (korelacija s nastavnim predmetima); razvijanje čitalačkih vještina; osvještavanje važnosti vlastite kulture i baštine (predstavljanje iste drugim kulturama); širenje učeničkih obzora uz nuđenje vizije šireg svijeta u kojem žive (gdje svaki učenik/dijete ima vlastitu ulogu)
Svrha projekta je: proučavanje vlastite kulture i baštine uz pomoć literature u školskoj knjižnici, proučavanje zemlje suradnice, njenih posebnosti kroz povijest, zemljopis, jezik i kulturu te naposljetku izrada straničnika na zadanu temu.
Straničnici se šalju poštom, svaki učenik/učenica sudionik projekta iz naše škole dobija svog partnera/partnericu iz škole suradnice.
Sudjelujemo 4. godinu