e-usmjeravanje:
NASTAVA NA DALJINU
Virtualne učionice
- nalaze se u aplikaciji MS Teams
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Međunarodni dan tablice množenja sve je popularniji događaj među učenicima osnovnih škola diljem svijeta, a njegova važnost i utjecaj na obrazovni proces svakim se danom povećavaju. Ovaj posebni dan posvećen je jednoj od najvažnijih matematičkih vještina – tablici množenja – koja je temelj mnogih drugih matematičkih operacija.
Međunarodni dan tablice množenja prvi je put obilježen 2006. godine, a od tada je postao globalna inicijativa koja okuplja učenike, nastavnike i roditelje u cilju promicanja učenja matematike na zabavan i interaktivan način. Ovaj dan služi kao podsjetnik na važnost matematičkih osnovica, a posebno tablice množenja, koja je ključna za razumijevanje mnogih složenijih matematičkih koncepata.
Na Međunarodni dan tablice množenja učenici trećih razreda su sudjelovali u različitim edukativnim aktivnostima koje im pomažu u ponavljanju i učenju ove važne vještine. Neke od aktivnosti su bile natjecanje u brzini i točnosti odgovaranja na pitanja vezana uz tablicu množenja, kao i grupna natjecanja. Kroz igru „muhomlat“ i „matematički nogomet“ učenici su riješili puno zadataka vezanih uz tablicu množenja, a usput se i dobro zabavili.
Sudjelovanje u Međunarodnom danu tablice množenja ima brojne koristi za učenike. Ovaj dan ne samo da pomaže u jačanju matematičkih vještina, nego također doprinosi povećanju motivacije i interesa za matematiku. Učenici koji se mogu povezati s matematikom kroz igru i natjecanje često razvijaju pozitivniji stav prema predmetu.
Međunarodni dan tablice množenja pokazuje koliko je važno učiti matematiku na zabavan način. Sudjelovanjem u različitim aktivnostima, učenici ne samo da ponavljaju osnovne matematičke vještine, nego i razvijaju pozitivne stavove prema učenju i matematici.