e-usmjeravanje:
NASTAVA NA DALJINU
Virtualne učionice
- nalaze se u aplikaciji MS Teams
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Uključivanje u eTwinning projekt donosi brojne prednosti, ne samo za učenike, već i za učitelje, potičući inovativne metode poučavanja, učenja te međusobnu suradnju.
Ove školske godine su sve tri grupe Produženog boravka uključene u eTwinning projekt „Škola je škola, a boravak je baš fora 5“. Već na samom početku odlučili smo se povezati unutar naše škole i tako postati „boravak prijatelji“, surađujući na školskom projektu „Svjedoci prošlih vremena“. Cilj suradnje je bila izrada zajedničke edukativne knjižice sa prikazom starina te skupljanje i predstavljanje starina.
Cilj samog projekta bio je potaknuti interes učenika o bogatoj kulturnoj baštini i povijesti njihove zajednice kroz istraživanje i prikupljanje predmeta koji svjedoče o prošlim vremenima. Smatramo da je neizmjerna važnost praktičnog učenja i neposrednog susreta s predmetima iz prošlosti.
U okviru projekta učenici su prikupljali starine iz svojih domova. Osim prikupljanja, učenici su imali zadatak da istraže povijest prikupljenog predmeta koji su donijeli, kroz intervjue s članovima obitelji i lokalnim starijim osobama. Prikupljene su informacije o tome kako su se ti predmeti koristili i koja im je važnost. Učenici su prijateljima iz razreda predstavljali donijete starine. Nakon upoznavanja učenika sa starinama, učiteljice su organizirale likovnu radionicu na kojoj su učenici crtali izabrane starine. Najbolji likovni radovi objavljeni su u edukativnoj knjižici u kojoj su zajedno sa crtežima i fotografijama starina objašnjene nekadašnje svrhe pojedinih starina.
Ovim smo projektom potaknuli učenike na istraživanje i učenje o povijesti. Projekt jača povezanost između generacija i potiče zajednicu na očuvanje kulturne baštine. Učenici su kroz ovaj projekt ne samo naučili o povijesti, već i razvili dublje razumijevanje o važnosti očuvanja i poštovanja naslijeđa.
Međusobna suradnja na projektu donijela nam je brojne prednosti između ostalog ojačala je učeničko samopouzdanje, učenici su učili kako komunicirati, slušati jedni druge i raditi u timu, što su važne vještine za život.
Iz ove marljive suradnje između učenika i učiteljica Produženog boravka izašla je krasna edukativna knjižica koja će biti, nadamo se, motivacija nekim budućim generacijama u očuvanju i poštovanju svojega nasljeđa.
Učiteljice Produženog boravka: Helena, Mirjana i Natalija